Facebook to nie miejsce na zgłoszenia.

Szanowni Mieszkańcy,

Uprzejmie przypominamy, że profil Spółdzielni Mieszkaniowej „Orlik-Jantar” na portalu Facebook ma wyłącznie charakter informacyjny i promocyjny. Publikujemy tam bieżące wiadomości, wydarzenia oraz informacje ogólne dotyczące funkcjonowania Spółdzielni.

Jednocześnie informujemy, że nie jest to kanał przeznaczony do zgłaszania awarii, usterek, składania pism, wniosków ani prowadzenia oficjalnej korespondencji z organami Spółdzielni lub Zarządem. Ze względów formalnych oraz organizacyjnych wszelkie tego typu sprawy wymagają korzystania z przewidzianych do tego środków komunikacji:

  • właściwe i jedyne obowiązujące kanały kontaktu ze Spółdzielnią zostały wskazane na stronie internetowej w menu "Kontakt",
  • dodatkowe informacje o sposobach zgłaszania spraw oraz kontaktach znajdują się również na tablicach ogłoszeniowych w Państwa budynkach.

Korzystanie z oficjalnych form komunikacji umożliwia sprawne przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń oraz zapewnia ich właściwe udokumentowanie.

Dziękujemy za zrozumienie i uprzejmie prosimy o kierowanie wszelkiej korespondencji wyłącznie za pośrednictwem wskazanych form kontaktu: telefonicznie, pocztą elektroniczną, tradycyjną lub osobiście w biurze Spółdzielni.