Spotkanie w sprawie Budżetu Obywatelskiego

Spotkanie w sprawie Budżetu Obywatelskiego
Spotkanie w sprawie Budżetu Obywatelskiego.

Startuje 12 edycja Budżetu Obywatelskiego na nowych zasadach. Zgodnie z nowym harmonogramem, zgłaszanie projektów rozpocznie się 7 stycznia i potrwa do 21 stycznia 2025 roku. Urząd Dzielnicy Praga-Południe oraz Centrum Komunikacji Społecznej zapraszają mieszkańców w dniu 9 grudnia (poniedziałek) w godzinach 17:30-19:30 na spotkanie organizacyjne, podczas którego zostaną przedstawione zmiany w regulaminie.

Skrzynki mailowe Rad Nieruchomości

Szanowni Państwo,
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego Spółdzielni, zostały utworzone dla każdej z Rad Nieruchomości bezpieczne skrzynki mailowe.
Dane do logowania ze względów bezpieczeństwa są do odbioru w sekretariacie Spółdzielni.

W związku z tym Zarząd informuje, że od 1 grudnia 2024 r. korespondencja z Radami Nieruchomości będzie odbywała się wyłącznie poprzez tę skrzynkę.

Zarząd Spółdzielni.

Zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz regulaminu Rady Nadzorczej

Drodzy sąsiedzi.
Rada Nadzorcza powołała zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz Regulaminu Rady Nadzorczej naszej Spółdzielni.

    W skład tego zespołu weszli:
  1. Jakub Jagodziński - Przewodniczący zespołu (komisja członkowsko-samorządowa);
  2. Magdalena Jabłońska (komisja członkowsko-samorządowa);
  3. Michał Zieliński (komisja członkowsko-samorządowa).
  4. Dodatkowo w pracach zespołu wezmą udział:
  5. Dariusz Ochociński (komisja rewizyjna);
  6. Marcin Bednarski (komisja rewizyjna).
    Przyjęty harmonogram prac grupy roboczej:
  1. Przyjmowanie uwag członków Spółdzielni, Rad Nieruchomości, Rady Nadzorczej, Zarządu dotyczących zmiany Statutu i Regulaminu Rady Nadzorczej - od 1 października do 2 grudnia.
  2. Analiza uwag zgłoszonych przez członków Spółdzielni, Rady Nieruchomości, Radę Nadzorczą, Zarząd oraz konsultacje z mecenasem i przygotowanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej. - od 1 grudnia do 31 stycznia.
  3. Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do rozpatrzenia przez Komisję Członkowsko-Samorządową.
  4. Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do zaopiniowania przez Komisję Rewizyjną.
  5. Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do Rady Nadzorczej oraz Zarządu w celu zajęcia Stanowiska.
  6. Rada Nadzorcza podejmuje Stanowisko i zgłasza projekt uchwały ws. przyjęcia nowego Statutu oraz projekt uchwały ws. przyjęcia nowego Regulaminu Rady Nadzorczej pod obrady Walnego na wiosnę 2025 roku.

Państwa pomysły, uwagi, opinie zbieramy do 2 grudnia. Można składać je osobiście, w siedzibie spółdzielni w Sekretariacie, z dopiskiem „statut", lub wysyłając do nas e-mail na adres: statut@orlik-jantar.com.pl

Serdecznie zapraszamy do aktywnego udziału w zmianach.

Ostatnia aktualizacja: 25.11.2024 r.

Przeglądaj wcześniejsze - Wiadomości

KONKURS PLASTYCZNY NA NAJŁADNIEJSZĄ OZDOBĘ BOŻONARODZENIOWĄ

SM "Orlik-Jantar" zaprasza naszych najmłodszych mieszkańców do wzięcia udziału w konkursie plastycznym na ozdobę Bożonarodzeniową. Rodzaj pracy: własnoręcznie wykonana ozdoba Bożonarodzeniowa, Technika: dowolna, Termin składania: 13.12.2024 r., Rozstrzygnięcie konkursu: 17.12.2024 r.

Czytaj dalej

Nadwyżka bilansowa za 2023 rok podzielona

Na podstawie uchwały nr 4/2024 Walnego Zgromadzenia obradującego w dniach 12, 13, 19, 20 października 2024 r. Zarząd Spółdzielni postanowił o przekazaniu członkom Spółdzielni z nadwyżki bilansowej na poszczególne nieruchomości kwot: 3 247 128,65 zł na pokrycie wydatków związanych z eksploatacją i utrzymaniem poszczególnych nieruchomości oraz 3 247 128,65 zł na fundusz remontowy poszczególnych nieruchomości.

Czytaj dalej

Obrady Kolegium Prezydiów Walnego Zgromadzenia

W dniu 24.10.2024 r. obradowało Kolegium Prezydiów poszczególnych części Walnego Zgromadzenia odbytego w częściach w dniach 12, 13, 19, 20 października 2024 r. W jego skład wchodzą Przewodniczący obrad i Sekretarze poszczególnych części Walnego.

Czytaj dalej

Kulisy planu wrogiego przejęcia

Kulisy planu wrogiego przejęcia: 3 osoby wycofały się z wniosku o kuratora i przeprosiły członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Trzy osoby spośród dwunastu, które podpisały się pod wnioskiem o ustanowienie kuratora dla naszej Spółdzielni, w dniu 22 października 2024 r. wycofały swoje poparcie dla tego wniosku. Wskazały one jednocześnie, że zostały namówione i wprowadzone w błąd przez byłego Prezesa Zarządu.

Czytaj dalej

      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10       Przeglądasz: 1 / 16