Drodzy sąsiedzi.
Rada Nadzorcza powołała zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz Regulaminu Rady Nadzorczej naszej Spółdzielni.
W skład tego zespołu weszli:
- Jakub Jagodziński - Przewodniczący zespołu (komisja członkowsko-samorządowa);
- Magdalena Jabłońska (komisja członkowsko-samorządowa);
- Michał Zieliński (komisja członkowsko-samorządowa).
Dodatkowo w pracach zespołu wezmą udział:
- Dariusz Ochociński (komisja rewizyjna);
- Marcin Bednarski (komisja rewizyjna).
Przyjęty harmonogram prac grupy roboczej:
- Przyjmowanie uwag członków Spółdzielni, Rad Nieruchomości, Rady Nadzorczej, Zarządu dotyczących zmiany Statutu i Regulaminu Rady Nadzorczej - od 1 października do 2 grudnia.
- Analiza uwag zgłoszonych przez członków Spółdzielni, Rady Nieruchomości, Radę Nadzorczą, Zarząd oraz konsultacje z mecenasem i przygotowanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej. - od 1 grudnia do 31 stycznia.
- Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do rozpatrzenia przez Komisję Członkowsko-Samorządową.
- Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do zaopiniowania przez Komisję Rewizyjną.
- Przekazanie projektu nowego Statutu i nowego Regulaminu Rady Nadzorczej do Rady Nadzorczej oraz Zarządu w celu zajęcia Stanowiska.
- Rada Nadzorcza podejmuje Stanowisko i zgłasza projekt uchwały ws. przyjęcia nowego Statutu oraz projekt uchwały ws. przyjęcia nowego Regulaminu Rady Nadzorczej pod obrady Walnego na wiosnę 2025 roku.
Państwa pomysły, uwagi, opinie zbieramy do 2 grudnia. Można składać je osobiście, w siedzibie spółdzielni w Sekretariacie, z dopiskiem „statut", lub wysyłając do nas e-mail na adres: statut@orlik-jantar.com.pl
Serdecznie zapraszamy do aktywnego udziału w zmianach.
Ostatnia aktualizacja: 25.11.2024 r.