Komisja w ocenie prac specjalną uwagę zwracała na kreatywność w realizacji zadania konkursowego, inwencję oraz pomysłowość autorów, twórcze wykorzystanie materiałów i środków plastycznych, ogólne wrażenie estetyczne oraz stopień trudności. Zwycięzcami konkursu zostali: Miejsce I – Hania Matusiak, Miejsce II –Jan Sałamacha, Miejsce III – Łucja Napieralska i Wiktor Napieralski. Spośród uczestników biorących udział w konkursie komisja przyznała wyróżnienie dla Gabrysi Zięba.
Spotkanie w sprawie Budżetu Obywatelskiego
Startuje 12 edycja Budżetu Obywatelskiego na nowych zasadach. Zgodnie z nowym harmonogramem, zgłaszanie projektów rozpocznie się 7 stycznia i potrwa do 21 stycznia 2025 roku. Urząd Dzielnicy Praga-Południe oraz Centrum Komunikacji Społecznej zapraszają mieszkańców w dniu 9 grudnia (poniedziałek) w godzinach 17:30-19:30 na spotkanie organizacyjne, podczas którego zostaną przedstawione zmiany w regulaminie.
Skrzynki mailowe Rad Nieruchomości [AKTUALIZACJA]
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego Spółdzielni, zostały utworzone dla każdej z Rad Nieruchomości bezpieczne skrzynki mailowe. Przypominamy, że Rady Nieruchomości są jednym z Organów Spółdzielni i wszelka korespondencja mailowa jest korespondencją służbową.
Zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz regulaminu Rady Nadzorczej
Rada Nadzorcza powołała zespół roboczy ds. zmiany Statutu oraz Regulaminu Rady Nadzorczej naszej Spółdzielni.
Państwa pomysły, uwagi, opinie zbieramy do 2 grudnia. Można składać je osobiście, w siedzibie spółdzielni w Sekretariacie, z dopiskiem „statut", lub wysyłając do nas e-mail na adres statut@orlik-jantar.com.pl
KONKURS PLASTYCZNY NA NAJŁADNIEJSZĄ OZDOBĘ BOŻONARODZENIOWĄ
SM "Orlik-Jantar" zaprasza naszych najmłodszych mieszkańców do wzięcia udziału w konkursie plastycznym na ozdobę Bożonarodzeniową. Rodzaj pracy: własnoręcznie wykonana ozdoba Bożonarodzeniowa, Technika: dowolna, Termin składania: 13.12.2024 r., Rozstrzygnięcie konkursu: 17.12.2024 r.
Nadwyżka bilansowa za 2023 rok podzielona
Na podstawie uchwały nr 4/2024 Walnego Zgromadzenia obradującego w dniach 12, 13, 19, 20 października 2024 r. Zarząd Spółdzielni postanowił o przekazaniu członkom Spółdzielni z nadwyżki bilansowej na poszczególne nieruchomości kwot: 3 247 128,65 zł na pokrycie wydatków związanych z eksploatacją i utrzymaniem poszczególnych nieruchomości oraz 3 247 128,65 zł na fundusz remontowy poszczególnych nieruchomości.
Obrady Kolegium Prezydiów Walnego Zgromadzenia
W dniu 24.10.2024 r. obradowało Kolegium Prezydiów poszczególnych części Walnego Zgromadzenia odbytego w częściach w dniach 12, 13, 19, 20 października 2024 r. W jego skład wchodzą Przewodniczący obrad i Sekretarze poszczególnych części Walnego.